marți, 29 ianuarie 2013

Alex- client BRG au pair UK

In primul rand vreau sa multumesc echipei BRG Work pentru ajutor si sustinere! Stiu ca v-am dat bataie de cap :) deci mersi si pentru rabdare!
Am ajuns in UK fara probleme si am parte de experienta vietii mele.
Pur si simplu m-am indragostit de tara asta! Anglia e minunata, imi place extraordinar de mult faptul ca e mult verde peste tot si ador “aerul” oraselor de aici. Mi-e un pic cam ciudat cu modul lor de conducere insa sunt sigura ca ma voi obisnui :)
Familia la care stau e mai mult decat OK! M-au considerat parte din familie chiar din momentul cand am aterizat si se comporta minunat cu mine. Fetele de care am grija sunt foarte dragute si sociabile si ne-am acomodat foarte bine chiar din prima zi. Ma sprijina, ma incurajeaza si ma sfatuiesc in absolut tot ce vreau sa incerc asa ca nu simt prea tare lipsa familiei din Romania. M-au ajutat sa imi gasesc cursuri de engleza in apropiere si acum sunt studenta de Colegiu :)
Nu am absolut deloc de ce sa ma plang si multumesc inca o data echipe BRG (Ramona si Vali va sunt recunoscatoare toata viata!!!!!!!) pentru tot!
Pentru cei care sunt interesati de vreun program BRG nu am decat atat sa spun: INCERCATI CA NU VETI REGRETA SI AVETI INCREDERE IN ECHIPA BRG!!!
Salutari din Anglia,
Alexandra
Viziteaza albumul foto al Alexandrei sau intra in legatura directa cu ea pe facebook: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151414708320830&set=a.10151414708250830.580169.70340080829&type=1&theater

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu