luni, 17 septembrie 2012

BRG intreaba: UK sau USA?



Ma gandesc oare ce ar determina o persoana sa aleaga intre UK si USA? Sunt atat de diferite tarile sau sunt asemanatoare?

Le-am vizitat pe amandoua, am trait o perioada in amandoua si pot spune cu tarie TOTAL DIFERITE.
Cu toate ca sunt ambele tari vorbitoare de limba Engleza, totusi, sunt total diferite, cultural, emotional, ca mod de organizare...

Am mai publicat cu ceva timp in urma cateva pareri despre asta:
- cum e in UK: http://www.brgwork.ro/blog/2012/06/07/cum-e-in-uk/
- una dintre experientele din SUA: http://www.brgwork.ro/blog/about/ramona-usa-2008-2/

Nu stiu, poate era starea mea emotionala, poate varsta, poate ocupatia. Nu stiu ce anume, dar ceva m-a legat de SUA, foarte puternic.

Ce as alege intre aceste 2 tari daca as putea sa decid EU in care sa traiesc? SUA, fara doar si poate. De ce?  In primul rand... au soare :)
In al doilea rand... au mai mult spatiu liber :)
In al treile rand.. sunt mai activi si mie imi plac oamenii activi :)
In al 4-lea rand... serviciile de customer service sunt cele mai bune, fara doar si poate!

Asemanarea intre cele 2 este: taxele si costul serviciilor (precum asigurarea) sunt extrem de ridicate. Dar sunt si foarte eficienti in a le controla.

HAHAHA, aici am o poveste chiar interesanta.
In urma cu cateva saptamani, se log un amic pe laptop si... bum, era un mesaj de la politie ca i-a fost taiat accesul la internet pentru ca... s-a uitat la filme online pe site-uri neautorizate! Si cica il aveau filmat facand asta! I-au si aratat filmuletul cu el cum se uita la filme online. Si sarmanu ca s-a uitat si el online cam cat se uita un Roman in o seara :))))) A trebuit sa plateasca 100GBP amenda!

Omul asta chiar nu are noroc, cu 2 saptamani inainte de problema cu filmele online a mai platit 50GBP amenda ca a aruncat tigara pe jos si nenorocul lui ca era un politist sub acoperire in zona. Drept! Prima data l-a rugat frumos sa ia tigara sa o puna in cos... daca a refuzat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu