luni, 1 octombrie 2012

Perle ale clientilor nostri


*Ne cerem scuze celor care au scris aceste mesaje, dar sunt foarte amuzante!


Iata de ce unii aplicanti nu mai raspund la apeluri:
“0752****** este numarul meu; daca totusi pe nr acesta ai incercat sa ma contactezi, probabil eram in beci dupa vin:P “

La un interviu online BRGwork:
Care este idealul dumneavoastra in cariera?”
Nu am un ideal in viata deoarece am incredere in fortele proprii si daca ar fi sa am un ideal, acela as fi chiar eu.

Descrierea unei aplicante pentru un job in UK:
 “Sunt om in primul rand apoi: mama, sotie, drd. cercetare(actualmente sunt incadrata in invatamantul univ. si preuniv. sucevean).Dintre domeniile practicate de mine enumar :*cresterea si educarea copiilor;*ingrijirea copiilor si pers invarsta;*catering (pt nunti,botezuri,mese festive);*munci in agricultura mai umane pt partea feminina;*chiar intr-un colectiv de IT unde se lucraza cu labVIEW (ex f des :Irlanda), site-uri si pagini web."



To be continued...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu