marți, 29 ianuarie 2013

Adina – client BRG Marketing Intern USA

Acest program a fost cea mai buna alegere, m-as inscrie din nou oricand. In ceea ce priveste locul de munca imi place, e putin greu, dar distractiv in acelasi timp, colegii sunt ok si sa stii ca m-am integrat din prima zi de lucru. Oamenii sunt tot timpul veseli si respectuosi, te saluta pe strada si iti zambesc tot timpul, nici nu se compara nimic. Zona e minunata, sunt atatea de vazut si am vazut multe, nu regret nici un minut nimic. Pe zi ce trece imi place tot mai mult.
Recomand acest program tuturor care vor sa fie ca mine: sa descopere lucruri noi, oameni si culturi diferite si cel mai important sa le placa cu adevarat ceea ce vor face. Persoanele care vor sa opteze pentru acest program trebuie sa fie deschisi, veseli, cu pofta de viata si puternici pentru ca la inceput a fost greu cel putin pentru mine, adica prima luna de lucru pana am inceput sa-mi dau seama cum stau lucrurile aici. Toata lumea e organizata ca la carte si crede-ma se respecta totul. Iubesc totul aici, sunt doar de 6 luni aici si e minunat! Colegii si seful ma apreciaza, tot timpul imi repeta daca ar fi toti ca tine. Stilul de viata e cu totul diferit, iar daca vrei sa inveti managementul si marketingul adevarat aici il vei invata. Credeti- ma am avut un loc bun de munca si in Romania,dar daca vrei sa avansezi in viata din punct de vedere profesional trebuie sa faci un pas in fata, iar primul meu pas a fost acest program.
Cel mai important e ca aici totul se face in echipa, iar organizarea e organizare.Oamenii sunt inventivi, calmi, glumeti si fara nici un stres. Uneori nu am cuvinte sa explic cat de surprinsa sunt.In ceea ce priveste situatia materiala e de la cer la pamant in comparatie cu Romania si spun acest lucru pentru ca aici iti permiti orice. M-am gandit inainte sa vin in SUA ca va fi cu totul altfel, mult mai bine, dar e cu mult peste asteptarile mele. Parca traiesc un film sau un vis aici. Multumesc echipei BRG !


Elena says:
cat a costat cursul si daca la terminarea lui iti ofera si job si cat este salariul/luna.
Eu am vazut anuntul astazi si locuiesc in alta tara,l-am vazut postat pe site de aici.Nu din Romania..tocmai de asta mi-e teama ,observ ca este site din Romania si nu prea ofera seriozitate ,cunosc multe rude care au fost ,,tepuite,,de diferite firme din Romania(Bucuresti,Cta,Valcea cereau bani si unii au oprit in afara de dosar si Pasaportul si degeaba s-au facut de extrem de multe persoane reclamatii la politie ca nici pana in ziua de astazi NU s-a mai recuoerat ceva.
MULTUMESC ANTICIPAT PT RASPUNS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu