marți, 29 ianuarie 2013

Daniela –client AuPair Olanda

Buna dimineata,
Am ajuns de o saptamana in Olanda. Locuiesc in Bergshenhoek, un cartier rezidential, situat la 10 km de Rotterdam. Primele impresii sunt minunate. Familia m-a asteptat la aeroport, cu 2 buchete de lalele (btw, ei nu cred ca florile se ofera in nr. impar :) ) si un cadou care a constat in 2 carti despre Olanda, si o cutie de bomboane. Cand am ajuns acasa, am avut parte de alta surpriza: fetita imi scrise pe tablita: Welcome Daniela! In concluzie primirea a fost una foarte frumoasa si prietenoasa, si prima saptamana a decurs la fel. Sunt de o saptamana aici si deja am facut o excursie in imprejurimi pe biciclete, am vizitat in una din zile orasul Delft, iar Duminica trecuta am hoinarit prin Rotterdam :) . Parintii m-au prezentat tuturor vecinilor, si profesoarelor de la scoala, si toti sunt extrem de politicosi, relaxati si mereu raspund cu zambetul pe buze~lucru care imi place enorm de mult. Cam astea sunt primele impresii, dupa prima saptamana in Netherlands :) .
Va multumesc pentru tot!
Dag! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu