marți, 29 ianuarie 2013

Elena - client BRG Au Pair Germania 2008

Buna…intregii echipe BRG,este foarte bine..pana acum nu am avut nicio problema si relatia cu mama si copilul se consolideaza cu trecerea timpului, adica este din ce in ce mai bine.am reusit sa ne cunoastem si am descoperit destul de multe puncte comune.
Cursul il incep saptamana aceasta, vineri 10.10.08…a durat atat de mult pentru ca eu am nevoie de un curs de nivel avansat si nu am gasit aici in orasul in care locuim si va trebui sa merg saptamanal in Augsburg.Insa nu este nicio problema, ma bucur ca o sa imi pot perfectiona cunostiintele de limba.Pana acum insa a venit saptamanl acasa o profesoara de limba germana cu care am facut pregatire si deja se simt progresele.
Am avut ocazia sa o cunosc si pe d-na Caudera la o intalnire cu ceilalti AuPairi..este o persoana deosebita. Deja mi-am facut destul de multi prieteni aici si cred ca si participarea la curs o sa ma ajute in sensul asta.
Totul este o.k..va transmit multe salutari si multe multumiri!
Elena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu