luni, 27 martie 2017

Alexandru- Carer in UK in Bedford prin Belrao Group despre carer in UK Jobs si despre Belrao Group


,,Deoarece nu am facebook m-am hotarat sa scriu acest mesaj,cu privire la experienta personala avuta cu BelRaoGroup.
Seriozitate,punctualitate si empatie..cred ca aceste cuvinte descriu cel mai bine aceasta firma.Cand eram in ţară am avut dubii..deoarece Alexandra,una din reprezentantele firmei,se comporta foarte frumos,eu asteptandu-ma sa fie "scurt si la obiect".Am primit ajutor si informatii cu privire la orice am vrut sa stiu legat de actele necesare si locul de munca,intr un timp scurt si rapid.
Odata ajuns in Anglia,doamna Ramona s-a dovedit a fi intr-adevar o doamna,spun asta deoarece in prima luna am avut nevoie de o suma de bani iar dansa a raspuns prompt la nevoia mea,eu ramanand surprins foarte placut!
Dragă persoană care inca mai stai pe ganduri,daca BRG este sau nu firmă serioasă,sper ca acest mesaj sa te lamurească si totodată să te incurajeze,deoarece aplicand la dansii orizontul viitorului tau va fi plin de beneficii!
Multumesc Alexandrei si doamnei Ramona pentru tot interesul dat.Felicitari BRG!,,


























Intra pe grupul nostru de facebook pentru domeniul medical:

Belrao Group recruteaza de pe piata din Romania de peste 11 ani.
Daca doriti sa lucrati ca si carer/ infirmier/ asistent medical va rugam trimiteti CV la sediul nostru din Cluj Napoca sau Agentul Belrao din UK.
Mai multe detalii de contact pe www.brgwork.ro sau la 0264 591118
(Luni- vineri: 10: 18)
Nu percepem bani de la aplicanti!
(Belrao  este companie inregistrata pentru Data Protection si publicarea tuturor datelor de contact ale clientilor Belrao nu este posibila, daca doriti sa intrati in contact cu clienti Belrao va rugam sa ne contactati si le vom cere permisiunea sau vizitati pagina de facebook)